Piguillet en het ontzorgen van de klant.

Beleving  

Beleving is van groot belang bij de goede dienstverlening die wij kennen. Klantbeleving wordt gevormd door de verwachting die de klant heeft van onze organisatie. Om aan de klantverwachting te kunnen voldoen is inzicht nodig in wat onze klanten wel en juist niet wensen.
We inventariseren daarom ook regelmatig de verwachtingen bij de klant.
Op deze manier werken wij continu aan het optimaliseren van de klantbeleving. De betrokkenheid van de gehele organisatie is hierbij essentieel. Het optimaliseren van de klantbeleving moet een continu proces zijn in onze gehele organisatie.

Gemak

Gemak dient de klant. Als organisatie willen wij het de klant zo gemakkelijk mogelijk maken. Dit om de binding en de loyaliteit te versterken. Onder gemak verstaan wij:

  • Bereikbaarheid: Het investeren in een telefooncentrale welke voorziet in alle behoeften. We zorgen er ook voor dat we via meerdere kanalen zichtbaar en bereikbaar zijn, zoals via e-mail, een website, sociaal media en soms ook WhatsApp. We proberen goed en duidelijk te communiceren naar de buitenwereld omtrent de manieren én tijdstippen waarop we bereikbaar zijn.
  • Ontzorgen: hoewel het woord ‘ontzorging’ een modewoord is, heeft het een mooie betekenis. Onze klant ontlasten, ondersteunen en werk uit handen nemen. Voorbeelden zijn het uit handen nemen van het onderhoud, planning of ingewikkelde vragen omtrent reinigen. Dankzij onze expertise kan de klant/installateur zich weer volledig richten op zijn kernactiviteiten.
  • Tijdsbesparing: door het outsourcen van bijvoorbeeld van personeel of opnames
    kan onze klant tijd besparen en de kwaliteit van deze werkzaamheden verbeteren. Tijd die hun weer kunnen besteden aan de kernactiviteiten van het bedrijf.
  • Betrouwbaarheid: Binnen onze organisatie is het van groot belang dat de klanten ons als betrouwbare partner ervaren.

    Snelheid

Zaken doen met Piguillet schept hoge verwachtingen bij onze klanten.  De communicatie is tegenwoordig vluchtiger in vergelijking met vroeger. De meeste van onze klanten verwachten een snelle respons 24/7 365 dagen per jaar wereldwijd. Moet de klant te lang wachten? Dat heeft zeker invloed op onze klanttevredenheid. Daarom kijken we kritisch naar onze eigen organisatie. Hoe lang duurt het voordat de klant wordt geholpen? Hoe snel moet de klant wachten op offerte? En hoe lang duurt het voordat er een oplossing is voor zijn probleem?

Samen staan we sterk
Samen staan we sterk

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*